وبلاگ تخصصی حوزه کسب و کار

با مطالب این وبلاگ میتوانیم کسب و کار حرفه ای تری داشته باشیم

وبلاگ تخصصی حوزه کسب و کار

با مطالب این وبلاگ میتوانیم کسب و کار حرفه ای تری داشته باشیم

کسب و کار ومحیط حرفه ای بخش وسیعی از زندگی روزمره افراد را پوشش می دهد که به این معناست که موفقیت در این بخش زندگی تاثیر شایانی بر کل زندگی افراد خواهد داشت در نتیجه در این بلاگ با هم برای بهبود زندگی خوود تلاش می کنیم.

طبقه بندی موضوعی

کسب و کار های جدید , پاسخ به نیاز نسل نو

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

کسب و کار جدید

 کسب و کار های جدید مانند خیلی چیز های دیگر با پیشرفت تکنولوژی و توسعه جوامع بشری ظهور می یابند و روز به روز با توجه به نیاز های مردم تغییر می یابند. با وجود افزایش کیفیت و سرعت ارائه ی خدمات و کالاهای مصرفی مصرف کننده ها , افزایش جمعیت کره زمین موجب اشباع برخی مشاغل قدیمی شده و موجب جلب توجه کارآفرینان به مشاغل و کسب وکار های جدید می شود.

در ادامه با هم به چند مورد از مشاغل و کسب و کار های جدید مورد توجه مصرف کننده ی قرن بیست و یک می پردازیم:

فست فودهای سالم

اشتباه نکنید, فست فود ها امروزه به سرعت گذشته درحال رونق هستند. اما مردم نسل جدید همواره در پیراهی برای افزایش سلامت خود بوده و همچنین می خواهند به بهترین شکل از وقت خود استفاده کنند و همه ی فعالیت های خود را با سرعت بالا انجام دهند.در واقع فست فود های چرب و زیان آور قدیمی رفته رفته متقاضیان کم تری را داشته و مردم در پی سالاد های و نوشیدنی های سالم هستند.

بیشتر بدانید :   هر برند یک داستان

پس به عبارت دیگر یکی از اساسی ترین نیاز های نسل جدید غذا هاییست که علاوه بر سالم بودن, در مدت زمان کوتاه نیز به دستشان برسد که این نیاز کسب و کار جدیدی به نام فست فود های سالم را به ارمغان می آورند.رستوران های که به سرو غدا ها و نوشیدنی های سالم و ارگانیک پرداخته و برای افزایش سرعت سرویس دهی علاوه بر سیستم دلیوری , خود نیز به صورت متحرک در ون های مخصوصی در سطح شهر جا به جا می شوند.

برای مطالعه ادامه این مقاله و مقاله های سودمند دیگر به وب سایت کلینیک کسب و کار مراجعه کنید.

  • ملیکا ملاحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی