وبلاگ تخصصی حوزه کسب و کار

با مطالب این وبلاگ میتوانیم کسب و کار حرفه ای تری داشته باشیم

وبلاگ تخصصی حوزه کسب و کار

با مطالب این وبلاگ میتوانیم کسب و کار حرفه ای تری داشته باشیم

کسب و کار ومحیط حرفه ای بخش وسیعی از زندگی روزمره افراد را پوشش می دهد که به این معناست که موفقیت در این بخش زندگی تاثیر شایانی بر کل زندگی افراد خواهد داشت در نتیجه در این بلاگ با هم برای بهبود زندگی خوود تلاش می کنیم.

طبقه بندی موضوعی

همه چیز درباره ی کسب و کار الکترونیک

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۲۷ ق.ظ

 

کسب و کار الکترونیک

 

 

کسب و کار الکترونیک چیست؟

کسب و کار الکترونیک را می توان در واقع بکارگیری سیستم های کاربردی  در فرایند کنترل کسب و کار تعریف کرد.به عبارت دیگر انجام معاملات مختلف با استفاده از ابزار های ارتباطی جدید و از راه دور کسب و کار الکترونیک نام دارد.

با توجه به مطالب فوق ممکن است کسب و کار و تجارت الکرونیک را یکسان فرض کنید در صورتی که موارد ذکر شده دارای تفاوت های کلیدی بوده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

تفاوت کسب و کار الکترونیک با تجارت الکترونیکی در چیست؟

کسب و کار الکترونیکی به طور کلی شامل به‌کارگیری فناوری‌های جدید برای برقراری ارتباطات زنجیره‌ای بین ارائه دهندگان کالا و خدمات ( سازندگان، فروشندگان، عرضه‌کنندگان )از یک سو و مشتری ( خریدار و مصرف‌کننده )از سوی دیگر است . که در نتیجه به تصمیم گیری های بهتر ، بهبود کیفیت کالا و خدمات، کاهش هزینه‌ها و گشودن کانال‌های جدید می انجامد.

بیشتر بدانید :   کسب و کار های جدید , پاسخ به نیاز نسل نو

در صورتی که به هر گونه نقل و انتقال تجاری که طرفین در آن به صورت فیزیکی با یکدیگر در ارتباط نبوده , و ارتباط دو طرف با استفاده از ابزار های الکترونیک برقرار است تجارت الکترونیک گفته می شود.

به عبارت دیگر، تجارت الکترونیکی زیربخشی از کسب و کار الکترونیکی در سازمان‌ها است، زیرا در کسب...

برای مطالعه ادامه این مقاله و مقاله های سودمند دیگر به وب سایت کلینیک کسب و کار مراجعه کنید.

  • ملیکا ملاحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی