وبلاگ تخصصی حوزه کسب و کار

با مطالب این وبلاگ میتوانیم کسب و کار حرفه ای تری داشته باشیم

وبلاگ تخصصی حوزه کسب و کار

با مطالب این وبلاگ میتوانیم کسب و کار حرفه ای تری داشته باشیم

کسب و کار ومحیط حرفه ای بخش وسیعی از زندگی روزمره افراد را پوشش می دهد که به این معناست که موفقیت در این بخش زندگی تاثیر شایانی بر کل زندگی افراد خواهد داشت در نتیجه در این بلاگ با هم برای بهبود زندگی خوود تلاش می کنیم.

طبقه بندی موضوعی

راه اندازی کسب و کار جدید , گام به گام

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ق.ظ

 

راه اندازی کسب و کار جدید دیدگاه

 

 

راه اندازی کسب و کار جدید عالی با یک ایده آغاز می شود ، اما باید عملی شود. در اینجا 10 مرحله برای شروع کار در و سفر در مسیر استارتاپ برای شما آورده شده است.

همه حداقل یک ایده برای رسیدن به یک هدف بزرگ دارند. آنچه بنیانگذاران استارتاپ را متفاوت می کند ، تمایل آنها به اقدام برای تحقق یکی از این ایده ها است.

اگر فکر می کنید ممکن است بخواهید روزی شغل خود را ترک کنید و به عنوان بنیانگذار معرفی شوید ، مهم است که برنامه ریزی کنید ، اما وقتی برنامه ذهنی خود را تشکیل دادید ، باید هر چه سریع تر در مسیر هدف قدم بردارید.

بخش بزرگی از اجرا به سادگی شروع می شود ، اما هنگامی که توپ را به حرکت درآوردید مفید است که یک لیست از مراحل را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست پیش برود.

بیشتر بدانید :   انواع روش های تبلیغات

در مورد بازار مصرف خود تحقیق کنید

انجام تحقیقات بازار اولین قدم راه اندازی کسب و کار جدید است که برای تعیین ارزش واقعی ایده و دنبال کردن آن انجام می شود.. شما می توانید تحقیقات خود را با نوشتن لیست مشکلات بالقوه که به دست ایده کسب و کار شما قابل حل می باشند ، شروع کنید.

افرادی که از این مشکلات رنج می برند را شناسایی کنید و در مورد راه حل شما برای این مسائل با آنها صحبت کنید. یک نظرسنجی برای مشتریان بالقوه خود طراحی کرده و ببینید که آنها چه چیزی برای گفتن دارند. بعد از اینکه نتایج خود را به دست آوردید ، رقابت را بررسی کنید و سعی کنید به اندازه کافی متفاوت باشید (به روشی مناسب) و برای نبرد با آنها

تمام مطالب تحقیق خود را پس از اتمام نگه دارید ، زیرا بعداً می توانند در تأمین اعتبار از آن ها کمک بگیرید.

برای مطالعه ادامه این مقاله و مقاله های سودمند دیگر به وب سایت کلینیک کسب و کار مراجعه کنید.

  • ملیکا ملاحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی