روشهای جایگزین
سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۰ ب.ظ
روشهای جایگزین
با توضیحاتی که در رابطه با عدمتبلیغات بازدیدی موثر بودن تبلیغات نمایشی در بالا آوردیم و همچنین گسترش مدلهای تبلیغاتی آنلاین،کسب و کارها تمایلی زیادی بهتبلیغات کلیکی استفاده از تبلیغات کلیکی و cpa پیدا کرده اند و دلیل آن هم این است که این مدل تبلیغات به دلیل اینکه کاربر بر روی بنر تبلیغاتی کلیک میکند،مخاطبتبلیغات اینستاگرامهدفمندی را خواهد داشت و همچنین هزینه کمتری نسبت به تبلیغات نمایشی برای کسب و کارها دارند. تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات بنری و تبلیغات محتوایی تا زمانیکه کاربر بر روی تبلیغ کلیک نکند هزینه ایی از تبلیغ دهنده کم نخواهد شد.و در تبلیغات cpa مانند ثبت نام در فرم سایت،نصب اپلیکشن،عضویت در خبرنامه،دانلود و … تا زمانیکه اکشن خاصیتبلیغات کلیکی صورت نگیرد هزینه ایی از تبلیغ دهنده کم نخواهد شد.
- ۹۸/۰۷/۱۶