وبلاگ تخصصی حوزه کسب و کار

با مطالب این وبلاگ میتوانیم کسب و کار حرفه ای تری داشته باشیم

وبلاگ تخصصی حوزه کسب و کار

با مطالب این وبلاگ میتوانیم کسب و کار حرفه ای تری داشته باشیم

کسب و کار ومحیط حرفه ای بخش وسیعی از زندگی روزمره افراد را پوشش می دهد که به این معناست که موفقیت در این بخش زندگی تاثیر شایانی بر کل زندگی افراد خواهد داشت در نتیجه در این بلاگ با هم برای بهبود زندگی خوود تلاش می کنیم.

طبقه بندی موضوعی

بازاریابی اینترنتی و یک رویداد پر مخاطب

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۱ ب.ظ

 

بازاریابی اینترنتی و یک رویداد پر مخاطب

بازاریابی اینترنتی و یک رویداد پر مخاطب ،شما قرار است یک همایش داشته باشید، یک نمایشگاه برگزار کنید، یک کلاس آموزشی بگذارید یا کارگاهی یک روزه. همه‌چیز هم آماده است برای آن‌که یک رویداد باشکوه داشته باشید.

فقط یک مساله‌ی کوچک وجود دارد: چه‌طور مخاطبان را از وجود رویداد خود آگاه کنید؟ کدام رسانه‌ها را به کار بگیرید تا بتوانید به بیشترین افراد دسترسی داشته باشید و هزینه‌ی خیلی بالایی هم نکنید؟

قطعاً راهکارهای بسیار زیادی وجود دارند و همه‌ی آن‌ها هم می‌توانند موثر باشند. شما می‌توانید از افراد تاثیرگذار در صنعت خود استفاده کنید، از مراکز معتبر همچون دانشگاه‌ها برای تبلیغ استفاده کنید، در مجلات تخصصی رویداد خود را معرفی کنید و …؛ اما یک رسانه‌ی بسیار موثر در این میان نباید فراموش شود: اینترنت!

راهکارهایی برای بازاریابی آنلاین یک همایش

یک وب‌سایت برای همایش خود داشته باشید

اولین قدم، این است که پایگاهی اینترنتی برای اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب به همایش خود داشته باشید. مهم‌ترین پایگاه شما هم، بدون شک وب‌سایت شماست.

داشتن وب‌سایت، به خصوص برای رویدادهایی که به طور مرتب برگزار می‌شوند یک امر حیاتی است. این وب‌سایت به مرور زمان اعتبار بیشتری در اینترنت کسب خواهد کرد و در نتیجه، افراد بیشتری از طریق گوگل شما را پیدا خواهند کرد.

در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید

پایگاه دوم شما در اینترنت، بدون شک شبکه‌های اجتماعی هستند. مردم زمان بسیار زیادی را در این شبکه‌های اجتماعی می‌گذارنند و معمولاً یک جو صمیمانه بر آنها حاکم است. شما با استفاده از این شبکه‌ها، فرصت آن را دارید که یک رابطه خوب با مخاطبان خود شکل دهید و تعاملی مداوم با آن‌ها داشته باشید.

حواس‌تان باشد که همیشه از افرادی که در رویداد شما شرکت می‌کنند، درخواست کنید تا شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند تا در جریان رویدادهای بعدی شما قرار بگیرند. به این ترتیب شما به مرور زمان، مخاطبان هدفمند بسیاری را در دایره دوستان خود خواهید داشت.

یک نکته‌ی مهم در مورد شبکه‌های اجتماعی، اهمیّت انتخاب آنهاست. بی‌خود درگیر تمام شبکه‌های اجتماعی نشوید و روی آن شبکه‌هایی متمرکز شوید که مخاطبان شما بیشتر در آنها وقت می‌گذرانند. برای مثال، اگر رویداد شما برای کسب و کارهاست، بهترین رسانه برای شما لینکدین است. اما اگر که برای خانم‌ها رویدادی برگزار می‌کنید، گزینه اول شما بهتر است اینستاگرام باشد.

لینک متن به آدرسبرای مطالعه ادامه این مقاله و مقاله های سودمند دیگر به وب سایت کلینیک کسب و کار مراجعه کنید.

  • ملیکا ملاحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی